راهنمای محصولات

شاور ژل بهداشتی B&V) Intimate Hygiene)

شاور ژل بهداشتی B&V (Intimate Hygiene)

چرا تعادل pH نواحی حساس اهمیت دارد؟

بهداشت نواحی حساس، بخصوص در بانوان سالهاست مورد توجه متخصصین بوده و محصولات مختلفی هم در این زمینه ارائه شده که البته به مرور زمان و با شناخته شدن مزایا و معایبشون، برخی از اونها نامناسب شناخته شدن. مثل دوش واژینال که مدتها استفاده از اون توصیه میشد، اما امروزه جزء محصولاتیه که برای سلامت نواحی حساس نامناسب و حتی مضر شناخته میشه.بنابراین لاین Intimate برای این دسته از افراد طراجی شده است.

اما چرا ثبات pH این نواحی بسیار مهم است؟

pH که میزان اسیدی یا بازی بودن رو نشون میده به این دلیل اهمیت داره که تغییرش بر روی فعالیت باکتریهای محیطی تاثیر میزاره. بدن ما میزبان میکروبها و قارچ هاییه که به نوعی با بدن ما همزیستی پیدا کردن و گاهاً وجودشون برای حفظ سلامت ما ضروریه. در واقع عبارت “فلور نرمال” یا “فلور طبیعی” به همین زیست بوم میکروبی اشاره داره. این باکتریها و قارچها تنها میتونن در فضای بازی و اسیدی خاصی فعالیت کنن و بدون آسیب به بدن رشد متعادل داشته باشن. وقتی تعادل pH بدن بر اثر عوامل مختلف (مثل بیماریها، قاعدگی و …) بهم میخوره، این قارچها و باکتریهای مفید ممکنه از بین برن و یا رشد بیش از حد داشته باشن که هردو موجب عفونت میشه.

استفاده از شوینده های مخصوص این نواحی مثل ژلهای شستشو (شاورژل) فومها و یا دستمالهای مرطوب، کمک میکنن این تعادل از بین نره. البته حفظ بهداشت نواحی حساس فقط مختص خانم ها نیست و آقایون هم باید جهت جلوگیری از بیماری های تناسلی- ادراری و همچنین پیشگیری از انتقال عفونت به همسرانشون، از این محصولات به صورت روزانه استفاده کنن.

شاور ژل بهداشتی چیکار میکند؟

این محصول ویژه بهداشت روزانه نواحی حساس طراحی شده و پاک کننده و تنظیم کننده PH نواحی حساس بدنه و با مواد فعالش موجب پاکیزگی، حفظ رطوبت پوست و رفع بوی نامطبوع در این نواحی میشه.

شاورژل بهداشتی از التهاب، سوزش و کاهش رطوبت طبیعی پوست جلوگیری میکنه و حس تازگی و طراوت طولانی مدت به همراه داره. این محصول هم برای خانمها و هم برای آقایون مناسبه و میشه از اون جهت بهداشت روزانه، قبل و بعد از نزدیکی، قبل و بعد از استخر و در طول دوران بارداری و قاعدگی استفاده کرد.

چه مواد فعالی دارد؟

روغن جوانه گندم (آنتی اکسیدان قوی، نرم کننده پوست)، عصاره هلو (افزایش مقاومت و بالا بردن خاصیت ارتجاعی پوست)، ویتامین E (التیام بخش)، شیر (پاک کننده، روشن کننده، )، عصاره وانیل (آنتی باکتریال، ضد التهاب)

کیا بهش نیاز دارن؟

ما این محصولات لاین Intimate رو به بانوان و آقایان برای حفظ بهداشت نواحی حساس توصیه میکنیم.

0 رای0/5