سوالات متداول
آیا برای خرید از میسـفا، ثبت نام در سایت الزامی است؟
در سایت میسـفا می توانید بدون عضویت و به صورت میهمان هم خرید انجام دهید. اما برای ثبت سفارش در اپلیکیشن میسـ فا ثبت نام الزامی می باشد .
هزینه تحویل سفارشات چقدر است؟
اگر مبلغ کل فاکتور خریداری شده توسط مشتری بیشتر از ۹۰۰,۰۰۰ تومان باشد ارسال رایگان و کمتر از این مبلغ ۲۹,۰۰۰ تومان هزینه ارسال با پست پیشتاز از مشتری دریافت می گردد.
زمان تحویل سفارش چگونه است؟
- پست پیشتاز 2 الی 3 روز
- پست سفارشی 4 الی 5 روز
روش ارسال با خرید های بعدی در صفحه پرداخت چیست؟
شما می توانید چندین سفارش با یک نام و آدرس در سایت ثبت نمایید و از این گزینه برای ارسال همزمان سفارشات استفاده کنید. در این روش کالا تا خرید بعدی شما انبار می شود و ارسال نمی شود.
آیا ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شود؟
بلی. ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق باشد. اما جای نگرانی نیست. در این صورت معمولاً پول شما در حسابهای میانی بانک است، لذا خود بانک مغایرتها را رفع نموده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت میدهد.
روش های پرداخت چگونه است و آیا سایت میسـفا امکان پرداخت در محل دارد؟
پرداخت از طریق درگاه پرداخت امن صورت می گیرد و خرید با کلیه کارت های عضو شتاب امکان پذیر است، امکان کارت به کارت کردن هزینه نیز از طریق کارت های عضو شبکه شتاب وجود دارد.
پرداخت وجه سفارش فقط به صورت آنلاین ممکن است و امکان پرداخت در محل وجود ندارد.
آیا میتوان وجه سفارش را به صورت اقساطی یا چک پرداخت نمود؟
خیر. جهت پیش گیری از بروز مشکلات احتمالی از پذیرش هر گونه چک و یا پرداخت به صورت اقساطی معذوریم.
چگونه می توانیم از سایت مشاوره بگیریم ؟
شما میتوانید با شماره 09335404468 تماس بگیرید.
استفاده از ۷ روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟
* اگر کالای خریداری شده، ایراد، زدگی یا پارگی داشته باشد.
- در صورتی که کارشناسان ما ایراد کالا را تایید نکنند، هزینه ارسال کالا به مشتری قابل بازگشت نخواهد بود.
* اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.
- استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود برای ما بازگردانده شود. و اتیکت روی اجناس به هیچ عنوان نباید کنده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
* اگر مشتری به هر دلیلی از خرید خود منصرف شود.
- در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکانپذیر است که در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد. همچنین اگر کالا به همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است.
- لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
- همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.