راهنمای محصولات

خمیردندان پروسنستیو B&V – Dentavit PRO

خمیردندان پرو کلسیم

علت حساسیت دندانی چیست؟

حساسیت دندانی زمانی اتفاق میوفته که مینای دندان از بین میره و یا لثه تحلیل پیدا میکنه. این موقع ست که فرد با خوردن یا آشامیدن غذاهای سرد، داغ، شیرین و حتی تنفس هوای سرد در دندانها احساس درد میکنه.

اما چطور لثه و مینای دندان حساس میشه؟ وقتی موقع مسواک زدن بیش از حد به لثه ها فشار بیارید به اصطلاح لثه تحلیل میره. این آسیب باعث بی محافظ قرار دادن سطوح پایین دندان ها و در نتیجه حساسیت دندانی میشه.

غذاها و نوشیدنی ها هم حاوی اسید هستن که خوردن و آشامیدنشون در دندان فرسایش اسیدی ایجاد میکنه و در نتیجه مینای دندان از بین میره. با از بین رفتن این لایه محافظ، دندان آسیب پذیر و حساس میشه.

اغلب افراد در طول زندگیشون این حساسیت رو به طور مقطعی تجربه کردن. حساسیت دندانی معمولا در سنین بزرگسالی بیشتر بروز میکنه و برای کنترلش، باید از خمیردندانهای مخصوصی استفاده کرد که دارای فرمولاسیون ویژه برای محافظت و تسکین درد دندان ها هستن. همینطور بهتره از مسواکهایی با الیاف نرم استفاده کرد و هنگام مسواک زدن مراقب بود که به دندان یا لثه بیش از حد فشار نیاورد به همین دلیل بهترین و سالمترین راه اینه که همیشه برس مسواک رو از سمت لثه به سمت دندان بکشیم.

در نظر داشته باشید رسیدگی نکردن به حساسیت دندانی در بلند مدت باعث آسیب پذیری دندان و یا بازگشت سریعتر حساسیت و درد میشه. پس در اولین فرصت یه محصول محافظ تهیه کنید و در صورت ادامه این حساسیت با دندان پزشکتون مشورت کنید.

خمیردندان پروسنستیو چه ویژگی هایی دارد؟

این خمیردندان برای کاهش حساسیت دندانی طراحی شده. با مواد فعالی که داره از سلامت مخاط دهان و لثه ها محافظت میکنه و اثر التیام بخشی طولانی مدت داره. در عین حال این خمیردندان، بازسازی کننده آسیبهای ظریف مینای دندان هست و از پوسیدگی و ایجاد جرم جلوگیری میکنه.

چه مواد فعالی دارد؟

هیدروکسی آپاتیت (بازسازی کننده آسیبهای مینای دندان)، پتاسیم نیترات (کاهش دهنده حساسیت دندان)، چیتوسان (جلوگیری از رشد باکتریها، کاهش حساسیت)، النتویین (التیام بخش لثه ها، کاهش حساسیت)، اکتیو فلورین و سدیم پیروفسفات (ضد پوسیدگی و پلاک دندان، خوشبوکننده دهان)

چه کسانی به خمیر دندان پرو سنستیو نیاز دارند؟

ما این محصولات لاین دنتاویت پرو رو به همه کسایی که دندان و لثه های حساس دارن و یا دنبال سفیدی دندانهایشان هستند توصیه میکنیم.

0 رای0/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *