راهنمای محصولات

خمیردندان پروکلسیم (Dentavit Pro)

خمیردندان پرو کلسیم

کلسیم چطور از مینای دندان محافظت میکند؟

کلسیم مهمترین ماده معدنی در مینای دندان هاست. دندان ما به طور روزانه مقادیری از این ماده معدنی رو از دست میده و دوباره جایگزینش میکنه. در واقع ما به طور طبیعی مقداری کلسیم در بزاق دهانمون داریم که میتونه آسیب های کوچیک رو به راحتی ترمیم کنه.

اما این روند طبیعی با عادت های غذایی و روش زندگی ما و افزایش سن دچار اختلال میشه. برای مثال خوردن شکر، نوشیدن چای، کافئین و یا غذاهای اسیدی باعث میشن روند ترمیم طبیعی بهم بخوره و نقاط ضعیفی در دندان ایجاد کنه که در نهایت منجر به پوسیدگی بشه. همچنین افزایش سن و برخی بیماریها باعث کمبود کلسیم در بدن میشن که بدن برای جبران این کمبود از کلسیم دندانها استفاده می کنه.

از طرفی آسیب دیدن مینای دندان باعث حساسیت و یا تغییر رنگ اون میشه و دندان رو در معرض پوسیدگی قرار میده. به همین دلیل برای تقویت دندان و پیشگیری از کاهش کلسیم بهتره از خمیردندانها و دهان شویه هایی استفاده کنیم که حاوی ترکیبات کلسیم دار و فلوراید باشن تا از پوسیدگی دندان بتونن پیشگیری کنن.

خمیردندان پروکلسیم چیکار میکند؟

این خمیردندان سرشار از کلسیم فعاله و قادره مقاومت دندان ها رو در برابر خطر شکستگیهای کوچک افزایش بده. این محصول به طور 24 ساعته از دندانها مراقبت میکنه، ذخیره کلسیم رو در لایه های سخت مینای دندان افزایش میده و از رشد باکتریهای عامل پوسیدگی دندان پیشگیری میکنه. به علاوه التیام بخش هم هست و در مواردی که لثه ملتهب میشه توناژ لثه ها رو یکدست و یکرنگ میکنه.

چه مواد فعالی دارد؟

کمپلکس گیاهی Floradent™ (محافظ لثه ها و ضد پوسیدگی، خاصیت آرام بخشی عالی)، چیتوسان (پیشگیری از رشد باکتریها، مانع از التهاب لثه، جلوگیری از بوی بد دهان)، کلسیم فعال (استحکام بخش و تقویت کننده مینا)، عصاره لیمو و پرتقال (ضد باکتری و مانع ایجاد پلاک)

چه کسانی به خمیر دندان پرو کلسیم نیاز دارند؟

ما این محصول رو به همه افراد (بجز کودکان) برای حفظ سلامت دهان و دندانشان توصیه می کنیم.

1 رای5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *