راهنمای محصولات

کرم هایی با عنوان روز یا شب

کرم هایی با عنوان روز یا شب

حتماً تا حالا این سوال تو ذهنتون پیش اومده که چرا کرمهایی با عنوان روز و شب به وجود اومدن و اینکه چرا باید از کرمهای روز در طی روز و کرمهای شب موقع خواب استفاده کنیم؟

همه شما با مضرات اشعه ماوراء بنفش آشنا هستید و اینکه در طول روز چقدر پوست ما از طریق آفتاب و یا انواع وسایل روشنایی این اشعه رو دریافت می کنه! از طرفی رطوبتی رو که از پوستمون در مواجهه با آفتاب و گرما و یا فعالیت های فیزیکی در طول روز از دست میده رو هم نباید نادیده بگیریم! تازه معضل اجتناب ناپذیر دیگه ای هم هست و اون وجود انواع آلاینده های مخرب محیطی و استرس و فشار روحی ای هست که همه ما با وجود زندگی مدرن امروزی درگیرش هستیم !

کرم های روز دارای دوز بالایی از مواد مرطوب کننده و محافظت کننده پوست هستند و در عین حال حاوی مقدار کمی از مواد فیلتر کننده اشعه ماوراء بنفش هم می باشن که همه این موارد باعث میشن تا پوست ما کمترین آسیب رو طی روز ببینه ! اما ساختار زندگی امروزی و شرایط این امکان رو به ما نمیده که بتونیم در طول روز کرم رو تمدید کنیم و بنابراین جلوی 100% آسیبهای پوستی رو بگیریم. برای همین کرمهای شب طوری طراحی شدن که با مواد مغذی و ترمیم کننده ای که دارن بتونن در طی شب که بهترین زمان جذب و تأثیر گذاری مواد روی پوست هست ، سلولهای آسیب دیده رو ترمیم و بازسازی کنن ! کرم های شب به دلیل مواد مغذی که دارن غلیظ تر و سنگین تر از کرمهای روز هستن و بهتره افرادیکه پوست چربی دارن قبل از استفاده از این کرمها ، از یک تونر مناسب پوستشون استفاده کنن و حتما صبحها هم که از خواب پا میشن پوستشون رو با آب ولرم بشورن.

کرم شب انرژی رسان کیوتن چیکار می کند؟

این کرم سرشار از مواد مغذی ایه که پوست رو ترمیم، تقویت و بازسازی می کنه و باعث افزایش استحکام پوست میشه. این کرم محتوی کوآنزیم Q10 هست که عامل یک آنتی اکسیدان بسیار قوی و انرژی رسان سلول هست که میتونه مانع از تخریب اونا در مقابل رادیکالهای آزاد بشه.

با استفاده از یک کرم روز و شب مناسب پوستتون، میتونید پوستتون رو به راحتی جوان نگه دارین!

کرم شب انرژی رسان کیوتن چه مواد فعالی دارد؟

کوآنزیم Q10 (ضدپیری پوست)، لیپوزوم ها (انتقال دهنده مواد فعال)، روغن هسته زرد آلو (ضد چروک پوست، سرشار از ویتامین)، روغن کنجد (هیدراته و مغذی )، روغن جوانه گندم (آنتی اکسیدان قوی)

کرم انرژی رسان روز کیوتن(Q10)

این کرم یه محصول آبرسان حرفه ایه! در طول روز با انواع ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها از پوست شما مراقبت میکنه و فوق العاده سبک و ملایمه. علاوه بر اینا حاوی مواد ضد آفتاب و کوآنزیم کیوتن هم هست و میتونه از پوست در مقابل اشعه ماوراءبنفش و رادیکالهای آزاد محافظت کنه و اثر پیشگیری کننده از پیری پوست داشته باشه اما یادتون نره اگر قراره مدت زمان زیادی رو خارج از منزل سپری کنید یک کرم روز به تنهایی کافی نیست و حتماً باید از یک ضد آفتاب با SPF مناسب استفاده کنید!

کرم انرژی رسان روز کیوتن چه مواد فعالی دارد؟

کوآنزیم Q10 (ضدپیری پوست)، لیپوزوم ها (انتقال دهنده مواد فعال)، روغن هسته زرد آلو (ضد چروک پوست، سرشار از ویتامین)، روغن کنجد (هیدراته و مغذی)، ویتامین E (آنتی اکسیدان قوی)

چه افرادی به کرم انرژی رسان روز کیوتن نیاز دارند؟

ما این محصولات رو به افراد بالای 20 سالی که میخوان پوستشون رو جوون نگه دارن توصیه می کنیم

0 رای0/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *